Mest använda tjänsterna
-
Säker meddelande- och filöverföring
E-tjänst för att skicka säkra meddelanden och filer till medarbetare inom Tingsryds kommun.
-
Ledighetsansökan
Här kan du ansöka om ledigheter som är längre än en månad. Kortare ledigheter samt semester ansöker du i självservice.
-
Sammanträdesfika
Beställning av sammanträdesfika på Torggatan 10 och 12.
-
Namnbricka
Beställning av namnbricka till den som arbetar inom Tingsryds kommun.
Administration (4)
-
-
Digitaliseringsinitativ
Förslag på digitaliseringsinitativ i Tingsryds kommun
-
Signera dokument
Signering av dokument, exempelvis protokoll eller avtal
-
Säker meddelande- och filöverföring
E-tjänst för att skicka säkra meddelanden och filer till medarbetare inom Tingsryds kommun.
Cesam H (4)
-
Cesam H - Konto till testmiljö
Här kan du be att få en inbjudan till Cesam H's testyta för portalerna "Mina sidor" och "Internservice".
-
E-tjänster - Behörighet
Här kan du tilldela behörighet till en e-tjänst.
-
E-tjänster - Felanmälan och support
Här kan du felanmäla, ändra eller lägga till en blankett för en e-tjänst.
-
E-tjänster - Open ePlatform - Manual
Här kan du ladda ner Nordic Peaks manual till Open ePlatform "Mina sidor".
Kommun och politik (1)
-
Visselblåsare
Visselblåsarfunktionen är en rapporteringskanal som syftar till att medarbetare, uppdragstagare, praktikanter och personer som ingår i förvaltnings-, lednings- eller tillsynsorgan i Tingsryds kommunkoncern ska kunna anmäla allvarliga missförhållanden och känna sig trygg med att anmälningarna tas emot och hanteras på ett korrekt sätt.
Visselblåsarfunktionen är en rapporteringskanal som syftar till att medarbetare, uppdragstagare, praktikanter och personer som ingår i förvaltnings-, lednings- eller tillsynsorgan i Tingsryds kommunkoncern ska kunna anmäla allvarliga missförhållanden och känna sig trygg med att anmälningarna tas emot och hanteras på ett korrekt sätt.
Medborgarkontoret (10)
-
Anmälan om resor till och från arbete med app
Beställning av resekort till den som är tillsvidareanställd inom Tingsryds kommun.
-
Anmälan om tjänsteresor med app
För dig som är i behov av tjänsteresor med buss.
-
Beställning gästinlogg
Beställning av inlogg till gästnätverk.
-
Beställning smart kort (ID, passerkort, bil- och skrivarbehörighet)
Beställning av id-kort, passerkort till Torggatan 10, 11, 12 och kort med skrivarebehörighet.
-
Felanmälan/Vaktmästarbeställning Torggatan 10-12
Endast fel och problem som rör Torggatan 10-12
Felanmälan går direkt till berörd vaktmästare.
Beställning av flytt av lampor, möbler etc. görs också i denna e-tjänst.
-
ID06-kort
Beställning av ID06-kort för den som t.ex. vistas på byggarbetsplatser.
-
Namnbricka
Beställning av namnbricka till den som arbetar inom Tingsryds kommun.
-
-
Sammanträdesfika
Beställning av sammanträdesfika på Torggatan 10 och 12.
-
Visitkort
Beställning av visitkort till den som arbetar inom Tingsryds kommun.
Omsorg och stöd (2)
-
Anmälan om resor med reseapp för Vård- omsorgspersonal
För personal inom Vård- och omsorgsförvaltningen som är i behov av tjänsteresa med buss.
-
Personal (10)
-
Anmälan av bisyssla
Här kan du som medarbetare anmäla bisyssla till din arbetsgivare på Tingsryds Kommun.
-
Ansökan om bidrag för inflyttning i Tingsryds kommun
Bidrag för inflyttning till Tingsryds kommun
-
-
Artvise - Uppdatera profil
Ändra uppgifter som visas på din profil i Artvise. -
Byte av semesterdagstillägg mot ökad ledighet
Byte av semesterdagstillägg mot ökad ledighet
-
Frivillig skatteavdrag (extra skatt)
Här kan du som får lön/ersättning utbetalad från Tingsryds kommun begära, ändra eller avsluta extra frivilligt skatteavdrag per månad.
-
Ledighetsansökan
Här kan du ansöka om ledigheter som är längre än en månad. Kortare ledigheter samt semester ansöker du i självservice.
-
Omvandla semesterdagar till timmar
Här kan du ansöka om att omvandla semesterdagar till timmar
-
-
Ändring av lönekontering/placering
Ändring av kontering/fast fördelning på anställning
Upphandling (2)
-
Anmälan upphandling
Här anmäler du din förvaltnings, avdelnings eller enhets upphandlingsbehov, varje upphandling ska anmälas separat.
Återkoppling sker snarast – normalt inom 10 arbetsdagar med undantag för semesterperioder. -
Dokumentation av direktupphandling
Dokumentation av direktupphandling
VA (1)
-
Inrapportering av vattenmätarställning för kommunala fastigheter och bolag
Inrapportering av mätarställning för vatten för kommunala fastigheter och bolagen